wachten - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Frank Veld - WaarBenJij.nu wachten - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Frank Veld - WaarBenJij.nu

wachten

Door: Frankophetveld

Blijf op de hoogte en volg Frank

28 Januari 2012 | Honduras, Tegucigalpa

Hoi allemaal,ik zit weer in het internet cafe, want ik heb gisteren hier mijn beurs laten liggen, ze zeggen dat ze hem gevonden hebben. De groep is al weg naar de ruines, maar ik neem dadelijk de tuk tuk als ze tenminste snel komen ,want ze zeiden 20 min. maar die zijn al om, maar ze komt net binnen en krijg mijn beurs terug.Toch eerlijke en vriendelijke mensen hier in Honduras. Cnder tussen ben ik weer een paar dagen veder en de ruines van Copan waren echt schitterend en weer anders als die andere.De canopy tour was echt gaaf en je glojd gewiin tussen de bomen door zo'n 20 mtr. boven de grond. Het salsa dansen ging een stuk minder. maar met dansen had ik altijd al problemen. De dag daarna zijjn we naar Rio Dulce gereden , waar we een eco lodge in de jungle hadden ,een lekkere cocktail aan het zwembad wie doet je wat.De dag daarna met de boot naar Livingstone aan de Golf van Honduras ,een relax stadje met alle soorten rassan. Nu ben ik ln Flores een leuk stadje aan een meer. Vandaag Tikal bezocht, was wel vroeg opstaan 4 uur, konden we nog wat dieren spotten, zoals Toekans, apen en een tarantula [spin]. Tikal was de leukste Maya tempel helemaal on de jungle, en we konden tenminste weer eens een behoorlijke wandellng maken. Vanmiddag een lekkere salade gegeten.en noch wat gezwommen.Gisteravond met Jurgen gegeten een aardige goser, gaat vanhieruit naar Indonesien en Indochina. Daarna gaat hij nog het EK voetbal bezoeken voor hij weer gaat werken. Verschil moet er zijn. Morge verlaten we Guatemala en reizen we door naar Belize.
Groetjes Frank.

• 29 Januari 2012 - 08:14

Gemma En Frits:

Goeiemorgen Frank,

De kans dat je hier je beurs terugkrijgt is een stuk kleiner.
    Blijkt maar weer buitenlanders zijn nog niet zo slecht.
    Gisteren naar de bonte aovend geweest, de nieuwe prins van Vlorp is Prins Driek de eerste, iedereen in de zaal was verrast maar Driek zette de zaal helemaal op z`n kop.
    Ik denk dat we een goeie carnaval krijgen.
    Je moet de badmuts maar ruilen voor een ijsmuts, het gaat vriezen hier.

Grüsse Aus und Von Birgelen

• 29 Januari 2012 - 11:58

Huub-Ria:

Hoi Frank.
    Is dit de eerste keer dat je de beurs ergens hebt laten liggen?? Gelukkig heb je hem weer terug,en heeft het wachten geloond.Wat Frits al zei over de bonte avond en het komende weer heeft hij gelijk,kunnen we aanstaande zondag met de ijsmuts op naar de receptie.Als je meegaat dan begint het alweer goed,heb je die dag een dubbele afspraak,etentje met familie en receptie. Frank geniet nog een paar daagjes en wensen je een prettige vlucht terug. groetjes.
    p.s. Frits je was al vroeg uit de veren vanmorgen,Huub ook ,is de biertjes aan het uitzweten met de fietsclub.

• 30 Januari 2012 - 14:38

John:

Hoi Frank
    Wat weer een leuk verslag van de dagen let nu wel goed op je beurs .Nog fijne dagen en geniet van de zon hier is al sneeuw gevallen .
    groetjes john en familie.

• 30 Januari 2012 - 15:53

Monique:

Hoi Frank

Zo te lezen, heb je een geweldige vakantie gehad. Geniet en zon nog een paar daagjes....hier duik je de sneeuw in.

groetjes
    Monique

• 30 Januari 2012 - 18:24

Raymond :

hee frenkie geniet nog van die letste daag en tot een van dees daag

• 30 Januari 2012 - 20:09

Jos En Marian:

Hoi Frank wat klinkt het allemaal super behalve dan die spin dan. gggriezelig.

Maar dat salsa dansen daar kun je thuis wel les in gaan nemen.

Verder is hier vandaag veel sneeuw gevallen maar dat is maar iets voor een dag . Hopelijk.

Geniet van je laatste dagen.
    Groetjes Marian

• 31 Januari 2012 - 09:48

Frits En Gerry:

Hoi Frank, leuk om te lezen. Gelukkig heb je je beurs terug gekregen. Je weet dat wij hele grote dierenvrienden zijn, maar ik ben het met Jos en Marian eens dat spinnen griezelige dieren zijn.
    Let goed op jezelf en geniet nog die laatste dagen!
    Groetjes uit -5 graden Remunj.